Gårdagens träning...

... Bestod av något så ordinärt som en julkalender. Ja, vad hade vi väntat oss, en påskkalender? MIDSOMMARKALENDER?!?! Innan jag spårar ur totalt (Något som inte bör hamna här, hör inte riktigt till ämnet xD) borde jag kanske nämna något om vad som gjordes. Förutsatt att mitt minne räcker så långt (Guldfiskvarning? Nej, nu får jag skärpa mig!)

Ett rätt normalt insim började det hela med. Därefter började lucköppningen.

400 frisim. Spetsigt.
Minns inte vad som kom efter det, men det kanske inte gör så mycket.
3 tvåhundringar, spec, frisim, spec.
Och här någonstans börjar mitt minne svikta ännu mer, men vad ***. Har ätit för många skumtomtar.
Sju 75: or där första 25 var ben, resten sammansatt med acc. Varannan frisim, varannan ryggsim.
6 hundringar frisim max.

Och så 125 avbad. Nu låg jag ju i bakvattnet under hela träningen, vill inte riskera att falla in i en fem månader lång svacka igen som förra säsongen, genom att träna för hårt med taskiga förutsättningar i kroppen. Tidiga torsdagsträningar brukar kunna vara rätt tunga för min del, men det är ju bara ett halvår kvar nu med det fullständigt bisarra schemat TE1D har begåvats med. Specialidrott, en halvtimmes rast och så idrott. Okej, man kan ligga i bakgrunden där också, men det brukar vara så kul ibland att man inte orkar tänka på att man egentligen är helt slutkörd (Som till exempel bounceboll i en sal som är ungefär 18 kvadrat stor). Och så slutar det som det gör. Vet ni vad det kallas?

Träningsvärk i benen!

Nej, jag borde ta och lägga ner nu innan jag kommer på någon annan ful/knasig/bisarr/makaber sak att skriva om. Ska se slutresultatet av Idol och hoppas att det går SUPERBRA för SUM-simmarna i helgen =) Enormt lycka till!

Öhum, just ja. För den som inte märkte det så var det tydligen Ann som talade här. Av någon anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0