så äre!

Så kul att vi är tillbaka, jag tror att alla känner samma glädje eftersom månadens simmare och stjärnor på is tävlingen inte är avgjord än! Med det menar jag att ni ska rösta för fulla muggar!

Snart är det gymnasieval :S Jag har verkligen ångest om va jag ska gå!
Kan alla som läser detta ch går spid kommentera om vad dom tycker om den linjen.
För det är ett altenativ som jag har, är jag vill verkligen inte sluta simma och om det blir spid så lutar det mot att de blir samhälls där :)

Från en sak till en annan så hoppas jag och alla i Agruppen (tror jag) att det ska bli nån slags julshow innan jul där alla grupper får gra nått uppträdande ungefär som det var på invigningen av Edda, för de va riktigt trevligt :)
Och kanske till och med en julfest där alla får nya nomineringar ;)

Nu ska jag gå till mina läxböcker som väntar, de känns jobbigt :S
men jag ska försöka få de bortgjort!
Ha det bra alla läsare, vi gillar er<3

Bjuder på några bilder på simmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0