13 December

Hejhej:)
Idag är det den 13 december och det innebär att det är lucia, våran kära tränare Christin Ödling fyller år grattis tillhenne! :)
Det är 1 dag kvar till KM, 11 dagar kvar till julafton och 19 dagar kvar till nyårs och endast 7 dagar kvar tills jag åker utomlands till Singapore och Kambodja :)
Jag har typ lite resfeber! :S
Nemen de blir säkert kul, jag har aldrig vari borta på julaftn förr . Alla ni här hemme i kalla snöiga Sverige får ha det så bra! <3

Igår på träning så var de riktigt kul och de kändes ganska lätt, hoppas de håller i sej till imorron! :)
Iaf så blev de en disskution och vanligt var det alla mot mej, hur orättvist är inte det!!?
Det här gången handlade det om att det blev kallare på solen nån gång eller inte?
Jag sa att det måste ju bli kallare nån gång men tydligen inte och de blev ett himla liv och sen kalla Simon mej efterbliven :O
Aja på Måndag ska jag höra med min No lärare och sen ska jag komma på träningen och säga att alla andra hade fel och att jag ägde dom! :D
Jag kan skriva på Måndag så ska ni få veta mer :)

Lycka till imorron på KM imorrn!! :D
( En gammal byse havscups bild)

Over and out
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0