Sammanfattning

Helgen som var spenderades som sagti Sundsvall och jag må då säga att det var jätte kul! :D
Massa glada människor som sprider glädje omkring sej så att man själv bara blir varm inombords :)
Jag är ganska nöjd med min prestation för jag persade på allt jag simmade fast det var pers från 2hundradelar till 4 sek, men ett pers är ett pers iaf :)

Påvägen dit så satt jag bredvid Marica och vi somnade inte först än det  var en liten bit kvar, men under den tiden så hann några personer ta fina sov bilder på oss. Tack så mycket...

När vi kom fram så fick vi slänga i oss maten och sedan hoppa i för att simma in.
Anton den stackarn hade dagen före kuttat upp sin fotså den såg itne så fräsch ut, han strök sej för han hade för ont för att simma. Men vi andra simmade på :)


På kvällen så spelae vi kort, lyssnade på melodifestivalen, gjorde lite tester vem våran blivande kommer att bli  och sen körde kropp mot kropp.
Det var trevligt och sen somnade vinästan direkt, Benjamin snarkar ganska mycket kan jag påpeka.

På morgonen var alla pigga pch glada?
Iaf var vi flesta taggade för eny dag med nya möjligheter :)

Jag har tyvärr inte så sor koll på vad alla andmmade på i denna A grupp så det får dom själva skriva om senare. Men jag tror att alla är nöjda över nånting i alla fall :)

Nu kan jag inte skriva mer tror jag för hela datorn laggar sönder :(

Så fortsättning följer....

Kram Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0