Fredag hela veckan?

Igår slutade julefriden och där med lovet, iaf för oss småbarn som går högstadiet. När ni andra börjar på Måndag så ska ni också få känna hur "otroligt" skönt det känns att vara back @ school...

Träningen igår var rolig, jag har ju inte simmat nästan nått nu på lovet eftersom jag befann mej i Kambodja men det kändes bättre än föväntat :) Och det är ju självklart super kul att träffa alla glada simmare igen, ett stort + till er som förgyller min vardag :)
 

Idag hoppas jag att det kommer mycket folk till träningen och dessutom hoppas jag att personalen på Edda kan sluta klaga på oss för att vi är smutsiga och duschar för lite men sen tydligen också för länge?!

Jag tänkte avsluta detta inlägg med att hälsa Krya på dej till Pontus som vi vill ha tillbaka på träningarna snart!
Jag hade också tänkt lägga in några landskapsbilder från min resa, jag lägger ut fler bilder sen som min kära mor har tagit :)

Singapore
Kambodja
Angor watt ( Kambodja)

Ha en underbar dag och en fantastisk helg alla läsare, pusshej
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0