Onsdag

Onsdagar är typ den segaste dagen som finns.
I årkurs 9 på Frejaskolan så börjar vi dagen med en 3 timmars lektion med Matte och NO, jippie.....
Jag är inte överlycklig över det schemat men det funkar.
En annan dålig sak men Onsdagar är att det är ingen träning för Agruppens del. Det är lite tråkigt för då har man inget att se fram emot efter skolan, det ända som väntar då är typ plugg och det är inget jag hurrar för..
Oj vad jag känner mej negativ idag, det är ingen bra. Jag måste börja tänka mer positivt, då blir allt mycket roligare!
Jag kan ju börja med att tänka på sundsvalls tävlingen som äger rum 14-15 Mars, det blir fett med najs! :D
Jag är hur peppad som helst på 100 fritt för det har gått bra på tränigarna och jag tror att det äntligen är min tur att så ett personligt rekord :)

En annan jätte rolig sak är att vi fått en papper nu om utomlandsläger!:D
Det kommer troligtvis att vara i början av September och antingen på Malta eller i Turkiet:)
För mej spelar det nästan ingen roll vars vi åker, vi kan ju åka till Vännes camping och simma i deras ute 50meters bassäng om inte pengarna räcker :) Det kommer nog ändå bli hur kul som helst vars vi än är på denna vackra jord :)
Ni simmare är så glada och spårade! <3

 Turkiet?
 Malta?
 Vännes Camping?
 Byske havsbad?
 Eller blir der att träna super hårt på Edda som jag och Marica gör här


Have a nice day, 
xoxo
Felicia 

Kommentarer
Postat av: Miccan

Jag röstar stenhårt på Turky! Där fick man ju typ äta gratis konstant :O :D Alla gillar mat!! :D

2009-02-25 @ 14:30:24
URL: http://muumii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0