HEEEEEEEEEJ

Igår så var det jag (felicia), Chrissa, linnea, vendela, emma och carro som var på träningen. Träningen var jätte kul, vi simmade bla 7*100 frisim max, man skulle simma 8 sek över pers :)

Iveckan så ska vi anmäla oss till sundsvalls tävlingen som är helgen efter soprtlovet tror jag det var, de kommer säkert bli toppen kul :)

Nu hinner jag inte skriva nått mer för jag ska dra mina ögon tillbaka till den intreseanta biolgiboken.

 En gammal bild på Julia, Chrissa, Ida och jag som ligger där nere, sen äre nån annan med på bilden också men tyvärr så ser ja inte riktigt vem det är och jag har itne tid att undersöka saken heller så ni kan ju lägga en kommentar och gissa vem ni tror det är :)

Tjingtjing,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0