Ett stort lycka till från oss i Agruppen till Mickan :)

Hej allihopa!
Hör och häpna, vi körde inte lång sträckor igår utan det blev lite kortare en serie som såg ut så här:
4*25 drills
150 teknik- fart3 vila 10
50 fart3- max
100 broken

och allt de där 6 varv, 2 spece, 2 fritt, 2 val

Idag åker ju Mickan och Kicki till den kungliga huvudstaden ( Lycka till!) så på torsdag och fredag vet vi inte riktigt vem som ska träna oss, det blir Stefan, Maria eller Rosse :)

Jag kan då bara meddela alla att jag har grymt mkt träningsverk i ena sidan av ryggen :S Betyder det att jag är mer tränad på den andra sidan? :S

Jag bjuder på några gammla bilder på simmare som jag hittade på datorn :)
Njuuuut
    
 
Ha det bra , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0