Härlig dag?

Hej alla läsare, hur mår ni?
Det är ju lite förkyldningar som går nu, jag vill inte bli sjuk innan jul!! Så om ni är sjuka kom inte till träningen och smitta ner oss andra!
Igår var det en rolig träning med en serie med 25or och 50or :)
Efter det så blev det en liten övning inför julshowen ,haha vår uppvisning blir säkert jätte bra ;)

På Onsdag åker Linnea Landgren ( simmare i Agruppen och även Agruppens fotograf) utomlands, om jag minns rätt så var det kanarieöna :) Vi önskar henne en trevlig resa och en god jul! :)
Ojoj de där kändes konstigt att det är snart jul, med det är ju bara 15 dagar kvar!! Är alla julklappar köpta och alla önskelister skrivna?
Om jag får dra en vild gissning så står det baddräkt/badbyxor på dom flesta önskelistor :)

Hade inget mer att skriva nu och jag fick typ ångest att det är jul snart :S Eller jag vet inte om jag ska vara gla över det eller inte, det känns ju så klart kul med det känns att det är för nära

Iaf ha det så bra alla simmare och alla ni andra för den delen också ;)
Syns kanske på träningen idag när A och E gruppen har träning 4-6 :)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0