Tillbaka till vardagen! Nästan.

Jahaja, då har nästan detta dygn varit klart, och en ny vecka har börjat! För övrigt kan jag meddela att det är Ann som talar här, fick inloggningsuppgifterna av Linnea tidigare idag ^^ Man kan väl säga att Öjebyn gick ungefär som förväntat.

¤ Folk som borde ha blivit diskade blev inte diskade - På senaste tävlingen jag var på i Öjebyn blev jag diskad på 100 bröst för att det plaskade i vändningen, något som aldrig har hänt förut, men som det tydligen finns regler för... I helgen fanns det släpande armar i fjäril, tjuvstarter och felaktiga vändningar som uppenbarligen inte tycktes vara nog allvarliga för att bli diskade. Dags att förbättra synskärpan eller gå om funktionärsutbildningen?

¤ Sega meddelanden om diskningar - I och för sig inte så mycket att klaga på, men det är faktiskt irriterande när starten blir fördröjd på grund av att en diskning ska meddelas. Fråga: På hemmaplan och i Umeå blir det väldigt sällan så, varför måste det då vara så i Öjebyn?

¤ Inte många glada miner - Nej, det har ju varit många tävlingar på vädligt kort tid de senaste två månaderna. Vågspelet, Umeracet, NM, SUM-SIM och så nu Simiaden. Självklart kan man inte vara på topp alla tävlingarna, och både jag och många andra kände sig sega under helgen. Tala om att det blir skönt med december!

¤ Maten var faktiskt bra - Yohoo, ring Aftonbladet! Det var gott =) Om än jag bara åt söndagens lunch så kan jag ge bra betyg ;) Mycket bättre än tidigare! Hörde att lördagens mat inte var så tokig heller.

Ja, det är väl ungefär det man kan sammanfatta helgen som. Om någon har något att tillägga så är det bara att tala xD Nu ska jag troligen försöka ta och sova, har ju en trevlig engelsk bokrecension att se fram emot under morgondagen...

Åh, just ja, jag kanske borde säga att jag tycker det funkar utmärkt med att ha bytt klubb! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0