Nu kommer fortsättnignen.

Som sagt så laggade våran dator igår så jag blev bara förbannad och orkade inte fortsätta skriva.

På söndags passen så gick det ganska bra för mej förutom på 100 bröst där jag blev diskad för felaktig vändning :(
Men man lär sej av sina misstag?
På lunchen så såg vi på en badminton final och det måste typ vara den drygaste sporten.
Ingen hejar eller klappar händer eller nånting, vi försökte då liva upp stämmningen lite men jag tror itne vi var så omtyckta.
På sista paset så var jag trött i hela kroppen och ganska less på att höra alla melodifestival låtar som spelades om och om igen...
Till middag fick vi någon gryta och potatis, personligen tyckte jag inte om det.

På bussen hem så satt jag brevid Anton och vi pratade om intressanta saker, det blev dessutom ännu fler tester och jag fick veta vem min blivande kommer att bli. Jag hoppas att det blir så men jag nämner inte här vem det var :]

Vi kom hem lite över 00.00 och då somnade jag direkt jag slängde mej i sängen :)

Helgen var väldigt trevlig, tack till alla som var med :)

Nu peppar vi vidare till tävling i Uleåborg som äger rum den 4-5 April! :D

Slänger in en GAMMAL bid på jag och Linda, vi kan alla konstatera att vi har båda stora kinder




                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0