Fredag den 13onde

I morgon kl 07.10 går bussen från Eddahallen till Sundsvall :D Peppa!!!!
Det är alltså tävling som gäller och jag är jätte laddad, och jag tror dom flesta är det .
Personligen tycker jag att Sundsvalls tävlingarna brukar vara bra, det som ligger på minus listan är dock att det är ganska långt att gå till Simhallen och på något konstigt sätt så känns det mycket längre att gå om det är kyligt i luften.
Men jag tror det blir bra ändå, vi här uppe är ju vana med lite kyla...

Min kamera ska då med i packningen och jag ska försöka fota lite under helgens gång och sedan får någon hjällpa mej att lägga in bilder här på bloggen :)
Asså det är typ lite pinsamt att jag är så oteknisk :S
Jag måste ta mej i kragen och lära mej att lägga in bilder och låtar och sånt!!

Jag kan avsluta detta inlägg med att lägga in en bild på jag och Pontus från igår när vi hade den där utklädningsdagen..





Xoxo,,  Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0