Nu skärper vi oss!!

Hej igen, det har varit ungefär en veckas uppehåll med bloggskrivandet men nu måste vi ta oss i kragen!
Gårdagens träning var den roligaste på länge vill jag då lova!! :D
Vi körde:
10*400m
1: frisim fart 2
2: Medly
3: Frisim fart 3
4: Spece
5: Frisim och varje hundring skulle det vara 25m max spece.
Dom här varven var då 2 ggr och med 20 sek vila mellan allt.

Man fick bara mer och mer krafter kändes det som och det blev bara roligare och roligare!
Dom tappra som var på träning var då Christus, Simme, Benjamiin, PoppeHe, Lenne, Idaadaa och jag då (Fellebox)

Så nu är konditionen i bättre skick så nu blire det att peppa 1500m fritt på Hammarslaget i Nordmaling om 2 veckor! :D
Fast jag tror det bara blir jag och Linnea som har lusten att kämpa i vattnet i 1500m dom andra nöjer sej med högst 200m :)

Slänger in en bild från SSg och Grönan från år 2006 på Jag, Chrissa, Ida och Julia.J

Hoppas vi blir många på träningen idag, kanske jag och du syns ;)
Om inte så ha en trevlig helg :)
Over and Out // Felicia









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0