sthlm summergames

hallå alla läsare ! =D
vart håller alla hus? skriv och berätta ! =)


lite bilder från stockholm summergames 2008, ETT MINNE FÖR LIVET!

jag och hanna sommarjobbade åt skelleftesim och styrde upp roliga lekar, bland annat repleken!


det vanliga kvällsfikat! alltid lika trevligt och alltid lika kul att höra när alla berättar det roligaste från dagen =D


på resturangen där vi åt våran middag varje dag! MYCKET GOD MAT VILL JAG LOVA (L)


eriksdalsbadet och 50-metersbassängen! älska<3


skelleftesim lag1 är etta på pallen =D


GRÖNAN! väldigt kul hade vi och väldigt spårat! bland annat så blev några simmare nerskitna av en fågel..
mycket annat roligt inträffade!



FRITT FALL! =D=D=D


sommarkrysset ägde rum samtidigt som vi simmare var på grönan =)


vi tog en snygg gruppbild ! ;)


sen var det dags att bege sig hemåt men ingen av oss ville egentligen åka hem...


men vi hade lite kul i rulltrappan på arlanda ändå !=D

efter att ha sett alla dom här bilderna börjar jag längta tillbaka hur mycket som helst... stockholm summergames är verkligen en jättejätterolig tävling! TA MIG TILLBAKA!!!!!!!!!!


/c


Kommentarer
Postat av: Felicia

God jul i efterskott eller va man sager och gott nytt ar allihopa!

Jag komme nog hem den 5 januari, hoppas alla har det bra, saknar er

Puss och kram<3

2008-12-29 @ 08:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0