Nu äre så här att....

Detta blir mitt sista inlägg här på Agruppens blogg för år 2008, sorgligt.
Imorgon så åker jag då till Kambodja och Singapre och kommer hem den 5 Januari trorja det var, så det blir lagom till inventeringen på JULA , jippie...

Igår på  Frejaskolan var det julfest och jag måste bara få säga att Pontus skötte sej utmärkt!
Han var nämligen värd så han pressneterade alla nr, jag skrattar typ fortfarande åt några av hans kommentarer :D

Snart bär det av tillEdda där E,A och B gruppens julshow ska vara, det blir nog kuligt :)
Tänkte avsluta med lite bilder från årets gång så titta och njut :)

Vi började simma på Örjans  Vi började simma på Örjans
Vi kom tillbaka till Eddahallen där vi kände oss som hemma igen  Vi fick komma tillbaka till nyrenoverade Edda
Malin Dahlqvist fyllde 18 år  Det gjorde även Stina Olofsson som syns i bakrundenMalin, Stina, Marcus, Mattias och Mickan fyllde 18
Vi var på ssg Vi var på ssg och passade på att shoppa
 Simon kom hem från USA och började simma med oss så vi lärde känna han
 Bröderna Mikaelsson tog steget och började simma i Skelleftesim
 Pontus mognade
Bullen "uppfanns" Chrissa började gymnasiet på linjen natur  Hanna började också gymnasiet (SPID) hon fyllde 16 år och de firades med lekMarica förändrde sitt hår (före)


<---- (efter)
  Kicki blev mobilnörd, fast de där är ju en kamera asså på bilden
 Jag gav min morfar en supporter tröja och han bär den med stålthet och hälsar till hela gruppen

God jul och got nytt år :)
Kram felicia

Kommentarer
Postat av: marica

nu har jag förändrat håret ännu en gång

2008-12-25 @ 23:15:04
URL: http://maricanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0